Lina testar ColourMask!



Jag (Lina) har nu testat att ha i ColourMask (Färgen Champagne) i mitt hår i ca 15-20 min. Det blev en jättefin förändring och jag är supernöjd med inpackningen och toningseffekten.
Tror jag ska testa igen och se om det blir ännu något steg mörkare. Man kan ha inpackningen i håret i 5-30min beroende på hur intensivt resultat man vill ha. Tror jag testar att ha i den lite längre nästa gång.


Här får ni se resultatet. Visst blev det en mycket snyggare blond färg än innan?



Colour Mask Champagne
Vad? Vårdande och glansgivande inpackning med intensiv toningseffekt. Särskilt Ger blonda hår en ton av ljus nougat.

Hur? Använd alltid handskar vid applicering. Applicera på nytvättat fuktigt hår. Verkningstid 5-30 minuter, färgen blir intensivare vid längre verkningstid.
Skölj väl. 


Mer? Ger ett resultat som varar 4-8 schamponeringar.



Utforska... Har du testat att mjuka upp tonen i din Colour Mask genom att blanda den med Crush 6 Wonder Mask?



FINNS I FLER FÄRGER FÖR ATT PASSA JUST DITT HÅR

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej om man vill köpa den hur ska man göra då?:)



Hadé

2011-01-07 @ 00:36:54
URL: http://evelinakylmamaa.blogg.se/
Postat av: Glamouramauf

Maila till oss på glamouramauf.live.se, om vad du vill beställa. Så skickar vi yttligare information där, om betalning, fraktsätt med mera! Lycka till :)

2011-01-13 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0